Sprawdź czy mamy ofertę sepcjalnie dla Ciebie.

Wpisz kod pocztowy placówki:

Zaloguj się

W przypadku braku możliwości zalogowania w aplikacji Bs Skawina MobileNet (komunikat: „brak połączenia”) prosimy o aktualizacje aplikacji do najnowszej wersji.
________________________________________________________________________

Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia.
Kliknij, by sprawdzić szczegóły.
________________________________________________________________________

UWAGA
Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!

Przeczytaj poniższe Komunikaty jak można paść ofiarą przestępstwa, by wiedzieć jak zachować się w opisanych sytuacjach:

ZBP
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Falszywe-polaczenia-telefoniczne-przestepcow-podszywajacych-sie-pod-banki
KGP
https://policja.pl/pol/aktualnosci/210076,Uwazajmy-na-falszywe-polaczenia-telefoniczne-przestepcow-podszywajacych-sie-pod-.html
PIIT
https://www.piit.org.pl/o-nas/aktualnosci/komunikat-kgp,-zbp-i-piit-falszywe-polaczenia-telefoniczne-przestepcow-podszywajacych-sie-pod-banki

________________________________________________________________________

OSTRZEŻENIE:

Szanowni Klienci, ostrzegamy przed nieuczciwymi telefonami hakerów, którzy dzwoniąc do Klienta przedstawiają się jako pracownik Banku Spółdzielczego w Skawinie z działu bezpieczeństwa i proszą o potwierdzenie wykonania  przelewu oraz o podanie w celach weryfikacyjnych danych osobowych wraz z numerem pesel. Rozmówca prosi o zainstalowanie aplikacji na komórce (Quick Support Team Viever), która pozwala hakerowi na pełny dostęp do telefonu i danych na nim zawartych .

W przypadku zaistnienia takiej sytuacji prosimy:

  1. Nie podawaj żadnych danych osobowych, loginów, haseł, numeru karty itp.
  2. W żadnym wypadku nie instaluj aplikacji.
  3. Nie oddzwaniaj na numer z którego dzwonił haker.
  4. Skontaktuj się z naszym Bankiem dzwoniąc pod poniższe numery telefonów
    i poinformuj nas o tym fakcie :

    1. 692-497-820
    2. 784-081-533
    3. 12 276-38-16

________________________________________________________________________

Zrealizowane przelewy w systemie e-BankNet oraz eCorpoNet nie podlegają wycofaniu / poprawie / anulowaniu.

Dyspozycje przelewu wprowadzone w systemach eBankNet i eCorpoNet po godzinach pracy Banku będą realizowane przez BANK na kontach w następnym dniu roboczym.

Kliknik i poznaj
GODZINY GRANICZNE REALIZACJI PRZELEWÓW

BEZPIECZNE ZAKUPY W INTERNECIE – DOBRE PRAKTYKI

BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS DOKONYWANIA TRANSAKCJI PŁATNICZYCH – PRZYDATNE RADY

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych

___________________________________________________________________

W przypadku wystąpienia błędu przy logowaniu do systemu prosimy o wciśnięcie łącznie dwóch klawiszy Ctrl  F5 w celu odświeżenia strony logowania.

FILMIK Z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI ułatwi obsługę programu.
KLIKNIJ BY URUCHOMIĆ.

_____________________________________________________________________

DOSTĘPNA NOWA USŁUGA – SORBNET – SZYBKIE PRZELEWY
Kliknij, by dowiedzieć się więcej.
________________________________________________________________________


dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw
eBankNet https://e.bs-skawina.com.pl


dla dużych przedsiębiorców oraz firm składających dyspozycje przy użyciu więcej niż jednego podpisu
eCorpoNet http://ec.bs-skawina.com.pl