Zaloguj się
W przypadku braku możliwości zalogowania w aplikacji Bs Skawina MobileNet (komunikat: „brak połączenia”) prosimy o aktualizacje aplikacji do najnowszej wersji.
________________________________________________________________________
Zrealizowane przelewy w systemie e-BankNet oraz eCorpoNet nie podlegają wycofaniu / poprawie / anulowaniu.
Dyspozycje przelewu wprowadzone w systemach eBankNet i eCorpoNet po godzinach pracy Banku będą realizowane przez BANK na kontach w następnym dniu roboczym.
Kliknik i poznaj
GODZINY GRANICZNE REALIZACJI PRZELEWÓW
BEZPIECZNE ZAKUPY W INTERNECIE – DOBRE PRAKTYKI
BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS DOKONYWANIA TRANSAKCJI PŁATNICZYCH – PRZYDATNE RADY
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych
________________________________________________________________________
W przypadku wystąpienia błędu przy logowaniu do systemu prosimy o wciśnięcie łącznie dwóch klawiszy Ctrl F5 w celu odświeżenia strony logowania.
FILMIK Z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI ułatwi obsługę programu.
KLIKNIJ BY URUCHOMIĆ.
________________________________________________________________________
Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi
W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów.
_________________________________________________________________________
DOSTĘPNA NOWA USŁUGA – EXPRESS ELIXIR – NATYCHMIASTOWE ROZLICZENIA Kliknij, by dowiedzieć się więcej.
________________________________________________________________________
Informujemy, że w związku z planowaną przez KIR przerwą techniczną, w dniu 12 czerwca od godziny 00:30 do godziny 04:30, system Express Elixir nie będzie dostępny, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów BLIK.
_______________________________________________________________________
DOSTĘPNA NOWA USŁUGA w aplikacji Bs Skawina MobileNet – Przelew na telefon BLIK. Instrukcja użytkownika do aplikacji mobilnej „Bs Skawina MobileNet” dostępna w zakładce Bs Skawina MobileNet. Prosimy o zaktualizowanie aplikacji.
_______________________________________________________________________
W piątek – 17 czerwca – Bank będzie czynny w godz. 7.15 – 14.30.
Przelewy wprowadzone w systemie bankowości elektronicznej w tym dniu po godz. 14.30 zostaną zrealizowane w kolejnym dniu roboczym tj. 20.06.2022 r.
_______________________________________________________________________
dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw
eBankNet https://e.bs-skawina.com.pl
dla dużych przedsiębiorców oraz firm składających dyspozycje przy użyciu więcej niż jednego podpisu
eCorpoNet http://ec.bs-skawina.com.pl