Sprawdź czy mamy ofertę sepcjalnie dla Ciebie.

Wpisz kod pocztowy placówki:

Klienci indywidualni:

Zaloguj się

W przypadku braku możliwości zalogowania w aplikacji Bs Skawina MobileNet (komunikat: „brak połączenia”) prosimy o aktualizacje aplikacji do najnowszej wersji.

______________________________________________________________________

UWAGA! Pracownicy Banku nie dzwonią do Klientów z prośbą o potwierdzenie wykonania przelewu, nie żądają podania danych osobowych, loginów, haseł i numerów karty!!!

Zachęcamy do systematycznego odwiedzania zakładki BEZPIECZEŃSTWO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ, w której na bieżąco informujemy o możliwych zagrożeniach i atakach wykonywanych przez cyberprzestępców.

ZAINTERESUJ SIĘ I ZADBAJ O SWOJE BEZPIECZEŃSTWO.

________________________________________________________________________

Informujemy, że nie ma możliwości zalogowania się do systemów bankowości elektronicznej z niewspieranych systemów operacyjnych (np. Windows 7, Windows 8) oraz niewspieranych przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, przestarzałe wersje Firefox, Chrome, itp). Skutkiem prób z ich korzystania będzie zablokowanie systemów wykorzystywanych przez klientów, które nie spełniają podstawowych wymagań bezpieczeństwa.
________________________________________________________________________

W dniu 2 maja – czwartek – Bank będzie czynny w godz. 7.15 – 14.00. Przelewy wprowadzone w systemie bankowości elektronicznej w tym dniu po godz. 14.00 zostaną zrealizowane w kolejnym dniu roboczym tj. 06.05.2024 r. W przypadku pilnego przelewu skorzystaj z usługi Express Elixir. Za utrudnienia przepraszamy.
___________________________________________________________________________

Informujemy, że w dniu 08.05.2024 r. w godz. 18:00 – 24:00 nastąpią przerwy w dostępie do systemów eBankNet, eCorpoNet, eCorpoNet2 oraz aplikacji BS Skawina MobileNet z powodu prac serwisowych.
___________________________________________________________________________

Informujemy, że w dniu 2024-04-28 pomiędzy godziną 01:00 – 03:00 będzie niedostępna usługa BLIK w związku z przeprowadzaniem planowanych prac serwisowych u Agenta Przelewy24.
____________________________________________________________________________


dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw
eBankNet https://e.bs-skawina.com.pl

________________________________________________________________________

Kliencie przechodzimy na system eCorpoNet 2. Nowa wersja systemu eCorpoNet2:

  • nie wymaga instalowania Javy,
  • wymaga instalacji wtyczki w przeglądarce oraz oprogramowania SignNetHost dla użytkowników podpisu kwalifikowanego.

Obydwa systemy działają równocześnie. Cokolwiek wykonasz w systemie pierwszym (eCorpoNet) będzie widoczne w drugim systemie (eCorpoNet2) i odwrotnie.

dla dużych przedsiębiorców oraz firm składających dyspozycje przy użyciu więcej niż jednego podpisu
eCorpoNet https://ec.bs-skawina.com.pl/eCorpoNet/#/unallocated/login


dla dużych przedsiębiorców oraz firm składających dyspozycje przy użyciu więcej niż jednego podpisu
eCorpoNet http://ec.bs-skawina.com.pl

________________________________________________________________________

Zrealizowane przelewy w systemie e-BankNet oraz eCorpoNet nie podlegają wycofaniu / poprawie / anulowaniu.

Dyspozycje przelewu wprowadzone w systemach eBankNet i eCorpoNet po godzinach pracy Banku będą realizowane przez BANK na kontach w następnym dniu roboczym.

Kliknik i poznaj
GODZINY GRANICZNE REALIZACJI PRZELEWÓW

BEZPIECZNE ZAKUPY W INTERNECIE – DOBRE PRAKTYKI

BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS DOKONYWANIA TRANSAKCJI PŁATNICZYCH – PRZYDATNE RADY

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych
________________________________________________________________________

W przypadku wystąpienia błędu przy logowaniu do systemu prosimy o wciśnięcie łącznie dwóch klawiszy Ctrl  F5 w celu odświeżenia strony logowania.

FILMIK Z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI ułatwi obsługę programu.
KLIKNIJ BY URUCHOMIĆ.

________________________________________________________________________

Ze względu na ciągłe rozszerzanie sankcji gospodarczych coraz częściej pojawiają się trudności w realizacji transakcji z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy (obecnie obwody: doniecki, ługański, zaporoski, chersoński).

Mając na uwadze rosnące ryzyko sankcyjne, od dnia 1 marca 2023 r. nie będziemy realizować przekazów z/do Federacji Rosyjskiej.

Pozostałe ograniczenia dotyczące ww. krajów mogą spowodować wydłużony czas procesowania transakcji lub braku ich realizacji w zależności od obowiązujących przepisów sankcyjnych.

________________________________________________________________________

Informujemy, że ze względu na sytuację w Ukrainie oraz to, że Ukraina nie jest członkiem Unii Europejskiej, przekazy przychodzące i wychodzące muszą zawierać pełne dane adresowe odbiorcy/nadawcy po stronie ukraińskiej: nazwa, okręg (oblast), kod pocztowy, nazwa miejscowości, nazwa ulicy.
Przekazy bez danych adresowych nie będą realizowane.

Podstawa prawna:
1. ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2015/847
z dnia 20 maja 2015 r. w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1781/2006

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:02015R0847-20200101&from=EN
2. ROZPORZĄDZENIE RADY (UE) 2022/263 z dnia 23 lutego 2022 r. w sprawie środków ograniczających w odpowiedzi na nielegalne uznanie, okupację lub aneksję przez Federację Rosyjską niektórych niekontrolowanych przez rząd obszarów ukraińskich
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:02022R0263-20221007&qid=1679040038802&from=EN