W dniu 2 maja – czwartek – Bank będzie czynny w godz. 7.15 – 14.00. Przelewy wprowadzone w systemie bankowości elektronicznej w tym dniu po godz. 14.00 zostaną zrealizowane w kolejnym dniu roboczym tj. 06.05.2024 r. W przypadku pilnego przelewu skorzystaj z usługi Express Elixir. Za utrudnienia przepraszamy.
______________________________________________________________________
UWAGA NA OSZUSTÓW PODSZYWAJĄCYCH SIĘ POD PRACOWNIKÓW BANKU!
Oszuści dzwonią z różnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer naszego Banku. Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostęp do komputera. Kliknij i dowiedź się więcej.
______________________________________________________________________
Informujemy, że nie ma możliwości zalogowania się do systemów bankowości elektronicznej z niewspieranych systemów operacyjnych (np. Windows 7, Windows 8) oraz niewspieranych przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, przestarzałe wersje Firefox, Chrome, itp). Skutkiem prób z ich korzystania będzie zablokowanie systemów wykorzystywanych przez klientów, które nie spełniają podstawowych wymagań bezpieczeństwa.
______________________________________________________________________
WYŁUDZENIA DANYCH OD UŻYTKOWNIKÓW KART ZA POŚREDNICTWEM FAŁSZYWYCH SMS ORAZ REKLAM / POSTÓW
Zapoznaj się z opisem działań cyberprzestępców na naszej stronie w zakładce BEZPIECZEŃSTWO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
______________________________________________________________________
KAMPANIA FILMOWA składa się z kilku odsłon. Prezentujemy serie filmów edukacyjnych z cyberbezpieczeństwa. Kliknij, by otworzyć.
______________________________________________________________________
UWAGA! Pracownicy Banku nie dzwonią do Klientów z prośbą o potwierdzenie wykonania przelewu, nie żądają podania danych osobowych, loginów, haseł i numerów karty!!!
Zachęcamy do systematycznego odwiedzania zakładki BEZPIECZEŃSTWO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ, w której na bieżąco informujemy o możliwych zagrożeniach i atakach wykonywanych przez cyberprzestępców.
ZAINTERESUJ SIĘ I ZADBAJ O SWOJE BEZPIECZEŃSTWO.
________________________________________________________________________
POLECAMY – korzystać przy logowaniu do maila, serwisów, kont społecznościowych itp. z dwuetapowej weryfikacji, czyli używania dwuetapowego uwierzytelniania użytkownika. Polega to na wykonaniu dwóch etapów logowania:
Pierwszym etapem jest wprowadzenie znanego tylko Tobie hasła lub PINu.
Drugim etapem jest wpisanie kodu jednorazowego lub potwierdzenie na aplikacji zainstalowanej na Twoim urządzeniu.
______________________________________________________________________
UWAGA OFERTA DLA FIRM! Skorzystaj z Programu Polska Bezgotówkowa
a otrzymasz terminal lub aplikację POSapp nawet do 18 miesięcy bez opłat za dzierżawę/abonament i brak prowizji od transakcji do obrotu 100 000 zł na urządzeniu. Kliknij, by sprawdzić szczegóły.
________________________________________________________________________
INFORMACJA DLA KLIENTÓW KREDYTOWYCH
- WIRON zastąpi WIBOR (poznaj szczegóły)
- W najbliższym czasie nie będziemy wprowadzać żadnych zmian w obowiązujących umowach kredytowych. Ustawowa zmiana istniejących umów kredytowych planowana jest dla całego sektora bankowego dopiero na rok 2025.
________________________________________________________________________
Od 1 lipca 2023 r. wprowadzono wysokość limitów do jakich nie jest stosowane silne uwierzytelnienie 3D-Secure zgodnie z Ustawą o usługach płatniczych dla transakcji internetowych niskokwotowych – sprawdź szczegóły.
________________________________________________________________________
Informujemy, iż od 2 listopada 2022 r. został wydłużony okres ważności dla kart debetowych dla Klientów indywidualnych i firmowych z 3 do 5 lat. Dotyczy to kart nowowydanych oraz wznowionych.
W związku z wprowadzoną zmianą zostały uaktualnione następujące regulaminy:
– Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych – obowiązujący od 02.11.2022 r.
– Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych – obowiązujący od 02.11.2022 r.
_______________________________________________________________________
Informujemy, że ITCARD poszerzył sieci Planet Cash, włączając do niej urządzenia Banku Credit Agricole. W związku z tym, lista bankomatów bezprowizyjnych, z których mogą korzystać Klienci Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS w tym naszego Banku, powiększała się o nowe bankomaty Credit Agricole.
Aktualną listę bankomatów sieci Planet Cash można sprawdzić na stronie:
https://www.planetcash.pl/znajdz-bankomat-i-wplatomat
______________________________________________________________________
Zarząd Banku Spółdzielczego w Skawinie zawiadamia, że zgodnie z §22 Statutu Banku Spółdzielczego w dniu 26 maja 2023 r. o godzinie 1100 w VANTA Business Center
w Skawinie przy ul. J.Piłsudskiego 77 odbyło się ZEBRANIE PRZEDSTAWICIELI Członków Banku Spółdzielczego.
Porządek Obrad Zebrania Przedstawicieli
Sytuacja finansowa Banku Spółdzielczego w Skawinie za 2022 r.
________________________________________________________________________
INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZENOSZENIA RACHUNKÓW
_____________________________________________________________________
BEZPIECZNE FINANSE SENIORA, czyli jak nie paść ofiarą oszustwa metodą „na wnuczka” czy „na policjanta”.
_____________________________________________________________________
Euro-Fatca
_____________________________________________________________________
DYSPOZYCJA NA WYPADEK ŚMIERCI
_____________________________________________________________________
WAŻNE!!!
Klienci z nieważnym dowodem osobistym nie zrealizują żadnych operacji bankowych!!!
Dlatego też, prosimy Klientów o zgłaszanie w Banku zmiany dowodów osobistych.
_____________________________________________________________________
Informujemy, że należy zgłaszać wypłatę gotówki od kwoty 15.000 zł z wyprzedzeniem 2 dniowym.
Za realizację wypłaty bez wcześniejszego awizowania lub niepodjęcie w terminie awizowanej kwoty, Bank pobierze opłatę zgodnie z aktualnie obowiązującą Taryfą prowizji i opłat za czynności bankowe.
_____________________________________________________________________
Dyspozycje przelewów na rachunki bankowe prowadzone:
-
- w Banku Spółdzielczym w Skawinie, Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. i bankach spółdzielczych Zrzeszenia Banku Polskiej Spółdzielczości S.A., złożone w dni robocze dla Banku do godz. 17:30, realizowane są
w dniu bieżącym, a złożone po godz. 17:30 lub w dni nie będące dniem roboczym dla Banku, realizowane są w najbliższym dniu roboczym dla Banku, - w innych bankach krajowych złożone w systemie ELIXIR do godz. 14:00, w systemie SORBNET do godz. 14.30 realizowane są w bieżącym dniu roboczym, a złożone po tych godz. lub w dni nie będące dniem roboczym dla Banku, realizowane są w najbliższym dniu roboczym dla Banu.
- w Banku Spółdzielczym w Skawinie, Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. i bankach spółdzielczych Zrzeszenia Banku Polskiej Spółdzielczości S.A., złożone w dni robocze dla Banku do godz. 17:30, realizowane są
Kliknij by poznać: Godziny graniczne realizacji przelewów.
Informujemy, że odpowiedzialność za niezgodność w treści przelewu numeru rachunku bankowego z jego nazwą ponosi Klient.
_____________________________________________________________________
Kanon Dobrych Praktyk Rynku Finansowego
Kanon Dobrych Praktyk Rynku Finansowego.pdf
_____________________________________________________________________
Wykaz przedsiębiorców wykonujących na rzecz Banku Spółdzielczego w Skawinie czynności, o których mowa w art. 6a ust. 1 i 7 w związku z art. 111b ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.) – kliknij by go wyświetlić
_____________________________________________________________________
Przepraszamy, komentarze są na razie zamknięte.