Sprawdź czy mamy ofertę sepcjalnie dla Ciebie.

Wpisz kod pocztowy placówki:

Klienci indywidualni:

Zaloguj się

W przypadku braku możliwości zalogowania w aplikacji Bs Skawina MobileNet (komunikat: „brak połączenia”) prosimy o aktualizacje aplikacji do najnowszej wersji.

______________________________________________________________________

UWAGA! Pracownicy Banku nie dzwonią do Klientów z prośbą o potwierdzenie wykonania przelewu, nie żądają podania danych osobowych, loginów, haseł i numerów karty!!!

Zachęcamy do systematycznego odwiedzania zakładki BEZPIECZEŃSTWO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ, w której na bieżąco informujemy o możliwych zagrożeniach i atakach wykonywanych przez cyberprzestępców.

ZAINTERESUJ SIĘ I ZADBAJ O SWOJE BEZPIECZEŃSTWO.

________________________________________________________________________

Informujemy, że po 24 stycznia 2024 r. nie będzie możliwości zalogowania się do systemów bankowości elektronicznej z niewspieranych systemów operacyjnych (np. Windows 7, Windows 8) oraz niewspieranych przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, przestarzałe wersje Firefox, Chrome, itp). Zmiany będą skutkować zablokowaniem systemów wykorzystywanych przez klientów, które nie spełniają podstawowych wymagań bezpieczeństwa.

________________________________________________________________________

W Wielki Piątek – 29 marca – Bank będzie NIECZYNNY. Realizacja przelewów z kont internetowych w tym dniu będzie realizowana, jak w każdy dzień roboczy. Za utrudnienia przepraszamy.

________________________________________________________________________


dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw
eBankNet https://e.bs-skawina.com.pl

________________________________________________________________________

Kliencie przechodzimy na system eCorpoNet 2. Nowa wersja systemu eCorpoNet2:

  • nie wymaga instalowania Javy,
  • wymaga instalacji wtyczki w przeglądarce oraz oprogramowania SignNetHost dla użytkowników podpisu kwalifikowanego.

Obydwa systemy działają równocześnie. Cokolwiek wykonasz w systemie pierwszym (eCorpoNet) będzie widoczne w drugim systemie (eCorpoNet2) i odwrotnie.

dla dużych przedsiębiorców oraz firm składających dyspozycje przy użyciu więcej niż jednego podpisu
eCorpoNet https://ec.bs-skawina.com.pl/eCorpoNet/#/unallocated/login


dla dużych przedsiębiorców oraz firm składających dyspozycje przy użyciu więcej niż jednego podpisu
eCorpoNet http://ec.bs-skawina.com.pl

________________________________________________________________________

Zrealizowane przelewy w systemie e-BankNet oraz eCorpoNet nie podlegają wycofaniu / poprawie / anulowaniu.

Dyspozycje przelewu wprowadzone w systemach eBankNet i eCorpoNet po godzinach pracy Banku będą realizowane przez BANK na kontach w następnym dniu roboczym.

Kliknik i poznaj
GODZINY GRANICZNE REALIZACJI PRZELEWÓW

BEZPIECZNE ZAKUPY W INTERNECIE – DOBRE PRAKTYKI

BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS DOKONYWANIA TRANSAKCJI PŁATNICZYCH – PRZYDATNE RADY

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych
________________________________________________________________________

W przypadku wystąpienia błędu przy logowaniu do systemu prosimy o wciśnięcie łącznie dwóch klawiszy Ctrl  F5 w celu odświeżenia strony logowania.

FILMIK Z INSTRUKCJĄ OBSŁUGI ułatwi obsługę programu.
KLIKNIJ BY URUCHOMIĆ.

________________________________________________________________________

Ze względu na ciągłe rozszerzanie sankcji gospodarczych coraz częściej pojawiają się trudności w realizacji transakcji z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy (obecnie obwody: doniecki, ługański, zaporoski, chersoński).

Mając na uwadze rosnące ryzyko sankcyjne, od dnia 1 marca 2023 r. nie będziemy realizować przekazów z/do Federacji Rosyjskiej.

Pozostałe ograniczenia dotyczące ww. krajów mogą spowodować wydłużony czas procesowania transakcji lub braku ich realizacji w zależności od obowiązujących przepisów sankcyjnych.

________________________________________________________________________

Informujemy, że ze względu na sytuację w Ukrainie oraz to, że Ukraina nie jest członkiem Unii Europejskiej, przekazy przychodzące i wychodzące muszą zawierać pełne dane adresowe odbiorcy/nadawcy po stronie ukraińskiej: nazwa, okręg (oblast), kod pocztowy, nazwa miejscowości, nazwa ulicy.
Przekazy bez danych adresowych nie będą realizowane.

Podstawa prawna:
1. ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2015/847
z dnia 20 maja 2015 r. w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1781/2006

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:02015R0847-20200101&from=EN
2. ROZPORZĄDZENIE RADY (UE) 2022/263 z dnia 23 lutego 2022 r. w sprawie środków ograniczających w odpowiedzi na nielegalne uznanie, okupację lub aneksję przez Federację Rosyjską niektórych niekontrolowanych przez rząd obszarów ukraińskich
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:02022R0263-20221007&qid=1679040038802&from=EN