W Wielki Piątek – 29 marca – Bank będzie NIECZYNNY. Realizacja przelewów z kont internetowych w tym dniu będzie realizowana, jak w każdy dzień roboczy. Za utrudnienia przepraszamy.
______________________________________________________________________
UWAGA NA OSZUSTÓW PODSZYWAJĄCYCH SIĘ POD PRACOWNIKÓW BANKU!
Oszuści dzwonią z różnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer naszego Banku. Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostęp do komputera. Kliknij i dowiedź się więcej.
______________________________________________________________________
Informujemy, że po 24 stycznia 2024 r. nie będzie możliwości zalogowania się do systemów bankowości elektronicznej z niewspieranych systemów operacyjnych (np. Windows 7, Windows 8) oraz niewspieranych przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, przestarzałe wersje Firefox, Chrome, itp). Zmiany będą skutkować zablokowaniem systemów wykorzystywanych przez klientów, które nie spełniają podstawowych wymagań bezpieczeństwa.
______________________________________________________________________
WYŁUDZENIA DANYCH OD UŻYTKOWNIKÓW KART ZA POŚREDNICTWEM FAŁSZYWYCH SMS ORAZ REKLAM / POSTÓW
Zapoznaj się z opisem działań cyberprzestępców na naszej stronie w zakładce BEZPIECZEŃSTWO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
______________________________________________________________________
KAMPANIA FILMOWA składa się z kilku odsłon. Prezentujemy serie filmów edukacyjnych z cyberbezpieczeństwa. Kliknij, by otworzyć.
______________________________________________________________________
UWAGA! Pracownicy Banku nie dzwonią do Klientów z prośbą o potwierdzenie wykonania przelewu, nie żądają podania danych osobowych, loginów, haseł i numerów karty!!!
Zachęcamy do systematycznego odwiedzania zakładki BEZPIECZEŃSTWO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ, w której na bieżąco informujemy o możliwych zagrożeniach i atakach wykonywanych przez cyberprzestępców.
ZAINTERESUJ SIĘ I ZADBAJ O SWOJE BEZPIECZEŃSTWO.
________________________________________________________________________
POLECAMY – korzystać przy logowaniu do maila, serwisów, kont społecznościowych itp. z dwuetapowej weryfikacji, czyli używania dwuetapowego uwierzytelniania użytkownika. Polega to na wykonaniu dwóch etapów logowania:
Pierwszym etapem jest wprowadzenie znanego tylko Tobie hasła lub PINu.
Drugim etapem jest wpisanie kodu jednorazowego lub potwierdzenie na aplikacji zainstalowanej na Twoim urządzeniu.
______________________________________________________________________
UWAGA OFERTA DLA FIRM! Skorzystaj z Programu Polska Bezgotówkowa
a otrzymasz terminal lub aplikację POSapp nawet do 18 miesięcy bez opłat za dzierżawę/abonament i brak prowizji od transakcji do obrotu 100 000 zł na urządzeniu. Kliknij, by sprawdzić szczegóły.
________________________________________________________________________
INFORMACJA DLA KLIENTÓW KREDYTOWYCH
- WIRON zastąpi WIBOR (poznaj szczegóły)
- W najbliższym czasie nie będziemy wprowadzać żadnych zmian w obowiązujących umowach kredytowych. Ustawowa zmiana istniejących umów kredytowych planowana jest dla całego sektora bankowego dopiero na rok 2025.
________________________________________________________________________
Od 1 lipca 2023 r. wprowadzono wysokość limitów do jakich nie jest stosowane silne uwierzytelnienie 3D-Secure zgodnie z Ustawą o usługach płatniczych dla transakcji internetowych niskokwotowych – sprawdź szczegóły.
________________________________________________________________________
Informujemy, iż od 2 listopada 2022 r. został wydłużony okres ważności dla kart debetowych dla Klientów indywidualnych i firmowych z 3 do 5 lat. Dotyczy to kart nowowydanych oraz wznowionych.
W związku z wprowadzoną zmianą zostały uaktualnione następujące regulaminy:
– Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych – obowiązujący od 02.11.2022 r.
– Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych – obowiązujący od 02.11.2022 r.
_______________________________________________________________________
Informujemy, że ITCARD poszerzył sieci Planet Cash, włączając do niej urządzenia Banku Credit Agricole. W związku z tym, lista bankomatów bezprowizyjnych, z których mogą korzystać Klienci Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS w tym naszego Banku, powiększała się o nowe bankomaty Credit Agricole.
Aktualną listę bankomatów sieci Planet Cash można sprawdzić na stronie:
https://www.planetcash.pl/znajdz-bankomat-i-wplatomat
______________________________________________________________________
Zarząd Banku Spółdzielczego w Skawinie zawiadamia, że zgodnie z §22 Statutu Banku Spółdzielczego w dniu 26 maja 2023 r. o godzinie 1100 w VANTA Business Center
w Skawinie przy ul. J.Piłsudskiego 77 odbyło się ZEBRANIE PRZEDSTAWICIELI Członków Banku Spółdzielczego.
Porządek Obrad Zebrania Przedstawicieli
Sytuacja finansowa Banku Spółdzielczego w Skawinie za 2022 r.
________________________________________________________________________
INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZENOSZENIA RACHUNKÓW
_____________________________________________________________________
BEZPIECZNE FINANSE SENIORA, czyli jak nie paść ofiarą oszustwa metodą „na wnuczka” czy „na policjanta”.
_____________________________________________________________________
Euro-Fatca
_____________________________________________________________________
DYSPOZYCJA NA WYPADEK ŚMIERCI
_____________________________________________________________________
WAŻNE!!!
Klienci z nieważnym dowodem osobistym nie zrealizują żadnych operacji bankowych!!!
Dlatego też, prosimy Klientów o zgłaszanie w Banku zmiany dowodów osobistych.
_____________________________________________________________________
Informujemy, że należy zgłaszać wypłatę gotówki od kwoty 15.000 zł z wyprzedzeniem 2 dniowym.
Za realizację wypłaty bez wcześniejszego awizowania lub niepodjęcie w terminie awizowanej kwoty, Bank pobierze opłatę zgodnie z aktualnie obowiązującą Taryfą prowizji i opłat za czynności bankowe.
_____________________________________________________________________
Dyspozycje przelewów na rachunki bankowe prowadzone:
-
- w Banku Spółdzielczym w Skawinie, Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. i bankach spółdzielczych Zrzeszenia Banku Polskiej Spółdzielczości S.A., złożone w dni robocze dla Banku do godz. 17:30, realizowane są
w dniu bieżącym, a złożone po godz. 17:30 lub w dni nie będące dniem roboczym dla Banku, realizowane są w najbliższym dniu roboczym dla Banku,
- w innych bankach krajowych złożone w systemie ELIXIR do godz. 14:00, w systemie SORBNET do godz. 14.30 realizowane są w bieżącym dniu roboczym, a złożone po tych godz. lub w dni nie będące dniem roboczym dla Banku, realizowane są w najbliższym dniu roboczym dla Banu.
Kliknij by poznać: Godziny graniczne realizacji przelewów.
Informujemy, że odpowiedzialność za niezgodność w treści przelewu numeru rachunku bankowego z jego nazwą ponosi Klient.
_____________________________________________________________________
Kanon Dobrych Praktyk Rynku Finansowego
Kanon Dobrych Praktyk Rynku Finansowego.pdf
_____________________________________________________________________
Wykaz przedsiębiorców wykonujących na rzecz Banku Spółdzielczego w Skawinie czynności, o których mowa w art. 6a ust. 1 i 7 w związku z art. 111b ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.) – kliknij by go wyświetlić
_____________________________________________________________________